Röviden
magáról a
játékról:
A játék felszerelése:6 piros, 6 kék és 1 fehér céllabda. Apálya mérete:6x 12.5 méter.
A játékszabály rövidváltozata:A mérkőzéseket lehet játszani egyéniben (1-1 fő), párosban (2-2) fő illetve csapatban (3-3 fő). A játék menetét három bíró felügyeli (mérkőzésvezető, vonalbíró és jegyzőkönyvezető-időmérő).
A játék célja: a színes labdákat minél közelebb juttatni a céllabdához. Az egyéni játék 4 játszmából áll. Mindegyik játékos két játszmát kezd 6-6 labdával. A piros a 3-s, a kék a négyes játékállást használja.
A páros játék is négy játszmából ál. Döntetlen esetén döntő játszmára kerül sor. Ilyenkor a céllabdát a játékvezető a célkeresztre helyezi, és érmefeldobással sorsolják ki a kezdő dobás jogát. Ezután a fenti szabályok szerint zajlik le a játszma. A játék során nem lehet zavarni az ellenfél játékosát, de ez benne van a játék szellemébenl. Mindegyik játékos egy játszmát kezd, egy párnak 6 labdája van egyénenként 3-3-as megosztásban. A piros labdások a 2-4-es, a kék labdások a 3-5-ös játékállásban tartózkodnak.
A csapatjáték 6 játszmából áll. Csapaton belül a játékosoknak 2-2-2 labda áll a rendelkezésére. A pirosak az 1-3-5-ös, a kékek a 2-4-6-os játékállást használják. A játék előtt érmefeldobással dől el, hogy ki választhat színt, illetve ki kezdi a mérkőzést. A játék kezdési joga mindig a piros labdásé. Ő dobja ki a céllabdát, majd azt követően az első piros labdát. Ezután a kék labdás játékos következik. Ezt követően mindig az a játékos dob, akinek a labdája messzebb van a fehér labdához képest, minta másik játékos legközelebbi labdája. A játék addig tart, míg az összes labdát ki nem gurítják. Az nyeri a játékot, akinek egy vagy több labdája közelebb van a céllabdához (fehérlabda), mint a másik dobó játékos legközelebbi labdája a fehérlabdához képest. A következő játszmában a kék labdás játékos gurítja ki acéllabdát és folytatódik a játszma a fentiek szerint. A négy játszma összesített eredménye adja ki a végeredményt. Játék közben a következőkre kell figyelni: Ha a céllabda érvénytelen területre gurul, akkor a kezdési jog átszáll a következő játékosra, illetve csapatra. Ez addig folytatódik így, míg a fehér labda érvényes területre nem kerül. Az a játékos dobja ki az első színes labdát, amelyik a céllabdát eldobja. Az a színes labda amit kiütnek vagy kidobnak a pályáról, holt labdának számít és a továbbiakban nem vesz részt a játszmában. Ha játék közben a céllabdát kiütik a pályáról, akkor azt a célkeresztre helyezik vissza és az a játékos dob, aki utoljára dobott. Ezt követően a szokásos módon folyik tovább a játék. Ha egyenlő távolságra van a céllabdától a piros és a kék labda,akkor addig dobnak felváltva a mérkőző felek, míg az állás meg nem változik, vagy a labdák el nem fogynak. Nemutolsó sorban csend, mely a koncentráláshoz szükséges.